Sabtu, 16 Januari 2010

Bermulalah segalanya....

16 & 17 Jan 2010 (Sabtu dan Ahad)- Jam sudah menunjukkan pukul 2 pagi ++....keletihan melanda dengan apa yang sepatutnya berlaku dan ku jalani....sekejap tadi tulis blog mengenai apa yang terjadi hari ini...mengenai aku dan....ada suka dan pastinya tugasanku bertambah!!!! Apa boleh buat kerana ini pilihanku.
Mungkin esok (hari ini) kami dan 2 orang adik ipar akan ke Perak. Urusan keluarga yang perlu diselesaikan ( a bit important)...related with my sister in-law personal matter....I don't know what is the ending of the story about her...but ,I talked to my husband..do and show her your cares.No matter what....both of u are brother n sister. Kerana aku 'kaki jalan' penat macamana pun aku nak ikut juga mereka ke Perak...maklum bukan selalu ke negeri itu......ke sana bukan untuk holiday...tapi sekadar cuci mata...maklum hari Ahad then Isnin working day....tentunya Isnin aku kepenatan. Dannnnnnnn.....Ms`Power Point for Monday lesson...haven't do yet!!!! adus!!!!!! kebabboooooom...hangitlah aku....monolog hati yang penat....wassalam. Me and Wawa (masa baby) : 11 tahun ++ yang lalu......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan