Isnin, 7 Disember 2009

Kumpulan Nasyid Maktab....


Terlibatnya saya dalam kumpulan nasyid Maktab atas sebab ikut kawan. Sebenarnya tak tau apa yang diminati masa tu....Wah!... teringat dengan cikgu Muzik...baik orangnya,tak pernah marah pun...Beliau yang mengajar gitar,basic piano dan recorder. Masa ni rasa 2 kali kami buat persembahan di Hotel Shangri La Penang. Waktu konvokesyen maktab. Seronok....Leader masa tu Kak Wan ..kat mana sekarang ye?. Lead Singer masa ni tentunya Kak Norani( Kak Ani Kelantan- sedap suaranya). Masa mula posting dulu, dia pun KL juga Setapak rasanya. Now ....Kak Ani masih contact dengan kawan2 yang lain. Itupun tahu bila blog Zana sentiasa up-date. Thanks Zana.......
Teringat masa practise.....seronok.Rasanya ada 2 pasang baju masa nasyid ni...baju merah dengan satu lagi warna putih.....Cuma...ada satu persembahan di Maktab Sultan Abdul Halim...saya tak..rasanya sakit kena demam campak.

2 ulasan:

  1. Has .. kami dah linkkan semua cerita yg ada kaitan ngan MPSP ke blog kita. Maklum le, bior ramai yang bole baca. Paham2 je lah, ada mmber kita yang tak explore blog orang lain.
    Tersenyum je kami bila mengimbau kisah lama ni..

    BalasPadam